5 nasvetov za podjetja, ki iščejo ponudnika spletnega gostovanja

starbirth, 11. 11. 2016

Spletno gostovanje je ena izmed storitev, brez katere podjetja enostavno ne morejo več. Če je bilo v preteklosti dovolj, da je podjetje na dom pošiljalo oglasni material ter imelo telefonsko številko objavljeno v imeniku, pa od razvoja interneta zgolj to še zdaleč ne zadostuje. Že leta je potrebno biti prisoten na svetovnem spletu, kjer uporabniki vsakodnevno iščejo produkte in storitve. Marsikatero podjetje da premajhen poudarek na spletno prisotnost, saj se ne zaveda priložnosti, ki jih nudi internet. Težav pa nimajo la omenjena podjetja, temveč tudi tista, katerim internet predstavlja osnovni komunikacijski in promocijski kanal. Eno izmed težav lahko predstavlja spletno gostovanja.

Spletno gostovanje je za podjetja bistvenega pomena, saj posredno ali celo neposredno vpliva na število povpraševanj in prodaj, konec koncev pa tudi na ugled podjetja. Za dosego kar najboljših rezultatov je potrebno izbrati kakovostnega ponudnika, ki lahko ponudi več kot le zanesljivo storitev. V nadaljevanju prispevka boste deležni 5 nasvetov za izbiro kar najboljšega ponudnika gostovanja.

1. Ponudnik naj ima na spletni strani predstavljeno strežniško opremo

Ko izbirate ponudnika spletnega gostovanja, si najprej dobro oglejte njegovo spletno stran. Je ta moderna ali jo je povozil čas? Ima jasno prikazane podatke o tem, kako zmogljive strežnike uporablja? Če podatkov o strežnikih nima transparentno objavljenih, je to najverjetneje zato, ker se sramuje svoje zastarele strežniške opreme.

SSD diskovna enota

Prepričajte se, da ponudnik gostovanja uporablja SSD diskovne enote.

Zelo pomemben nasvet, ki vam ga lahko ponudimo na tem mestu, je povezan s SSD diski. Preverite, če ponudnik nudi SSD spletno gostovanje, saj ima to v primerjavi s klasičnim bistveno prednost – zaradi uporabe SSD tehnologije je precej hitrejše. V kolikor podatka o tem na njegovi spletni strani ne najdete, njegovo stran kar hitro zapustite.

2. Ponudnik gostovanja nudi podporo 24 ur na dan, 365 dni v letu

Kot podjetnik se verjetno zavedate, kako neprijetno je, ko spletna stran ne deluje. Pravzaprav ni le neprijetno, saj nedelujoča spletna stran za podjetje lahko pomeni velik strošek. Ko gre kaj narobe (pri zanesljivem ponudniku gostovanja gre največkrat kaj narobe na strani podjetnika), je poglavitnega pomena, da je težava kar se da hitro odpravljena. Preverite torej, ali ponudnik gostovanja nudi podporo vse dni v letu, prav tako pa se prepričajte, če vam je podpora na voljo 24 ur na dan.

3. Ponudnik gostovanja je hitro odziven

Zagotovo vam ni potrebno razlagati, kako pomembno je, da so stranke hitro deležne odgovora, ponudbe, pomoči ali nasveta. V primeru spletnega gostovanja ste stranka vi, in ker gre za storitev, ki vpliva na uspešnost vašega poslovanja, je zelo pomembno, da tudi vi hitro prejmete odgovor. Še posebej v primeru nedelujoče spletne strani vam mora ponudnik nuditi odzivno in strokovno pomoč.

Gostovanje - podpora

Hitro odzivna podpora je pomemben element spletnega gostovanja.

Morda se sprašujete, kako lahko vnaprej veste, kateri ponudnik težave rešuje hitro in kateri počasneje. V prvi vrsti po mnenjih naročnikov. Preverite Facebook strani več ponudnikov spletnega gostovanja in poiščite IT forume, kjer ljudje diskutirajo o kakovosti njihovih storitev. Odzivnost in prijaznost lahko preverite tudi tako, da ponudnikom pošljete e-sporočilo ali jih pokličete po telefonu.

4. Izberite domačega ponudnika spletnega gostovanja

Podjetja pogosto naredijo napako, ko izberejo tujega ponudnika gostovanja, saj ta običajno nudi storitev po nižji ceni kot domači ponudniki. Napaka je še posebej izrazita pri tistih, ki gostovanje potrebujejo za spletno stran v slovenskem jeziku. Vedeti morate, da se stran uporabnikom iz Slovenije prikaže hitreje, če se tudi strežnik nahaja v Sloveniji. Nikdar ne gostujte spletne strani, namenjene domačim uporabnikom, v tujini, saj bo razdalja med obiskovalci in strežnikom negativno vplivala na uporabniško izkušnjo.

Tudi za gostovanje spletne strani, ki je namenjena tujim uporabnikom iz Evrope, je najbolje poiskati domačega ponudnika. Razdalja v tem ne bo bistveno vplivala na uporabniško izkušnjo, vsekakor pa bo podjetjem prišlo prav, da jim bo vedno na voljo podpora v slovenskem jeziku.

5. Na spletno gostovanje glejte kot na investicijo

Omenili smo, da je spletno gostovanje tesno povezano s poslovnimi rezultati. Podjetnikom bi moralo biti jasno, da sta kakovost in cena tesno povezana dejavnika. Ko izbirate ponudnika gostovanja, nikar ne izberite najcenejšega, saj to pomeni, da bo storitev nekje imela pomanjkljivosti. Te se lahko pokažejo pri dostopnosti ali odzivnosti podpore, pri zanesljivosti ali hitrosti delovanja, morda celo pri varnosti. Spletno gostovanje je storitev, pri kateri se preprosto ne splača varčevati.

Deli s prijatelji ...
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone

Brez komentarjev


    Komentiraj

    Vaš e-naslov ne bo javno objavljen. Obvezna polja so označena s simbolom *

    Uporabite lahko HTML oznake in atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

    *