Promocija podjetja

4 načini za promocijo podjetja

starbirth, 29. 4. 2020

Eno največjih vprašanj vsakega podjetja je, kako prodreti na trg naravnost do svojih strank. Morda se prvi hip porodi nekaj idej, a kmalu zatem se postavi novo vprašanje, in sicer koliko bo to stalo. Obstajajo tudi praktično brezplačni načini promocije podjetja, a je potrebno v to vložiti nekaj svojega časa in tudi znanja.

Seveda si je potrebno najprej odgovoriti na vprašanje, kdo in kje so vaše ključne stranke. Ko boste imeli na dlani ta odgovor, boste vedeli, preko katerih kanalov jih boste najlažje dosegli. Dandanes je vse praktično na spletu, a kljub temu ne čisto vse, zato bodite pozorni na vsako malenkost.

1. Promocija podjetja preko socialnih omrežij

Skorajda ga ni junaka, ki ne bi imel odprtega računa vsaj na enem izmed popularnejših socialnih omrežij. Sem štejemo vsaj dva, in sicer Facebook ter Instagram. Na obeh platformah boste lahko vzpostavili stran ali račun za svoje podjetje popolnoma brezplačno.

Za primer vzemimo Facebook, na katerem dnevno ždi skorajda 1 milijon Slovenk in Slovencev! Krasno, mar ne? Facebook stran boste za začetek napolnili s svojimi prijatelji, jih prosili, naj še oni povabijo svoje, in hitro boste imeli začetno bazo, s katero boste pričeli promovirati svoje podjetje. Nadalje lahko objave na tej strani plačate in pri tem nastavite filtre, komu želite objavo pokazati (spol, starost, hobiji, …).

2. E-poštni marketing

Nikar ne dovolite, da bi vam obiskovalci spletne strani ali trgovine ušli, ne da bi za seboj pustili kakšen kontakt. Prosite jih za njihov e-poštni naslov, v zameno pa jim kaj podarite. Morda brezplačen e-vodič, kakšno e-knjigo ali majhno darilce, ki ga bodo prejeli ob nakupu.

Na ta način boste hitro zgradili bazo kontaktov, na katere boste kasneje pošiljali svoje nove ponudbe, jih obveščali o akcijah in še dodatno krepili svojo blagovno znamko. Če ste morda kje slišali, da mailing ne deluje več, ne verjemite. Kvalitetna baza e-poštnih naslovov je še vedno zlata vredna.

3. Spletna optimizacija

Če bo vaša spletna stran dobro optimizirana in bo dosegala visoke pozicije na izbrane ključne besede, boste zlahka prihajali do novih in novih strank. Že res, da je na začetku nekaj dela s tem, morda tudi strošek, a kasneje se vam bo to večkratno obrestovalo.

Kupci bodo na spletu iskali določen izdelek ali storitev in če bodo med prvimi zadetki zagledali vaše podjetje, boste na ta način hitro pridobili potencialnega novega kupca.

4. Klasično oglaševanje

Tudi to seveda še ni za odpis. Vse je seveda odvisno od tega, s čim se ukvarjate, kakšen je vaš predviden vložek v oglaševanje in kakšen je profil vašega kupca oziroma stranke. Takole na oko boste stare med 34 in 55 najlažje pridobili na Facebooku. Starejše pa morda v tiskanih medijih, kot so dnevni časopisi in revije.

Oglaševanje v časopisu

Starejši ljudje oglase še vedno radi pregledajo po časopisih ali revijah.

Ljudje še vedno gledamo tudi televizijo. Ali pa se vozimo po cesti, ob kateri lahko vidimo velikanske oglasne table. Nakupovalna središča so prav tako polna ljudi, ki tja zahajajo z eno samo mislijo. Nakupovanje! Nagovorite jih z reklamnih tabel, digitalnih panojev ali pa s pomočjo klasičnih letakov in vizitk. Skušajte biti inovativni navkljub preverjenim pristopom.

Ljudje imamo radi brezplačne reči, zato razmislite o kakšnem simboličnem darilu ali nagradni igri, s pomočjo katere boste lahko prišli do kontakta svoje bodoče stranke. Če dajete ljudem kaj v roke, naj bo to nekaj, kar jim bo težko vreči v smeti in bo ravno prav veliko, da bodo pospravili v denarnico ali žep.

Deli s prijatelji ...
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email